A legjobb keresőoptimalizálás a sikerdíjas keresőoptimalizálás

A megrendelőknek a legtöbb esetben fogalmuk sincs arról, hogy melyek volnának azok a kulcsszavak, amelyekre van megfelelő mennyiségű keresés, ezért egy alapos elemzés után kell kiválasztani csak a megfelelő kulcsszavakat. Ezért a sikerdíjas keresőoptimalizálás egy olyan lehetőség, ami tulajdonképpen a középutat jelenti és a legjobb keresőoptimalizálás.

A megrendelő és az optimalizálást elvégző cég közösen választják ki a kulcsszavakat, ami legalább 50 darabot jelent és a Google statisztikái szerint e szavak mindegyikére legalább havi 500 keresés van.

Így nagyon valószínű, hogy a keresőmotor találati listáján nagyon előre kerül az oldala. A sikerdíjas keresőoptimalizálási szerződéssel ki lehet találni olyan díjakat, amik a megrendelőnek is megfelelnek és az optimalizálás költségeit is fedezik.

Amikor a megrendelő olyan kulcsszavakkal szeretne első helyeken lenni, amire nagy a verseny, azokra az esetekre a sikerdíjas keresőoptimalizálási konstrukciót, nem javasolja egyetlen keresőoptimalizáló cég sem.